Ofte stilte spørsmål

Stand By Me (SBM) er Daikins nye tilkoblingsplattform for å støtte profesjonelle installatører, sluttbrukere og organisasjoner som leverandører av boliger. Innen Stand By Me-plattformen er det tre dedikerte seksjoner for hvert brukersegment, noe som gjør det mer effektivt og enklere å bruke.

Denne alt-i-ett-plattformen tilbyr alle verktøyene du trenger for å administrere installasjonene og garantiene dine på ett sted via din personlige Stand By Me-konto, og er designet spesielt for å øke effektiviteten din, og sparer deg tid til å gjøre hvert minutt telle.

Vi har som mål å kontinuerlig forbedre tjenestene som Stand By Me-plattformen tilbyr våre kunder. For å gi deg støtte av høy kvalitet og etablere forbedret kommunikasjon mellom deg og din servicepartner, trenger vi at du gir oss kontaktinformasjonen din og litt informasjon om enheten din.

Ved å registrere enheten, kan du få tilgang til produktets liveoppføring. Du kan registrere garantien med et enkelt klikk og få tilgang til Remote Metering & Monitoring Cloud på varmepumpen.

I Stand By Me er det tre dedikerte plattformer for systemeiere, registrerte sosiale huseiere og Daikin-installatører. Du kan opprette en konto for å få tilgang til din personlige portal og registrere produktet ditt. Dette er mulig, enten ved å skrive inn igangkjøringskoden (gitt av Daikin-installatøren), eller ved å finne produktet ditt via Stand By Me online produktkatalog.

Hvis du allerede er registrert, kan du bare logge på via lenken på nettstedet for å se og endre konto og tidligere installerte produkter.

Produktseriene som for øyeblikket er kvalifisert for registrering via plattformen er Daikin-oppvarmingsproduktene (Daikin Altherma varmepumpe, hybrid varmepumpe og gasskondenseringskjelen). Hvis du eier en Daikin Altherma luft-til-vann hybrid varmepumpe, kan du få tilgang til eksterne måle- og overvåkingsdata via Stand By Me-plattformen.